reklama

Výlet vo veršoch

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

nevidím teraz dôvod
neotvoriť srdce papieru
možno nenájdeš mojich myšlienok pôvod
možno nedôjdeš k žiadnemu záveru
a aj keď sa to nestáva často
chystáš sa na výlet do mojej mysle, zváž to

ale ty chceš pokračovať, vidím ti to v očiach
chceš vedieť čo som vytvoril v tých prebdených nociach
máš pocit že tieto verše sú pre teba, si v správnom závere
áno, teraz píšem pre teba a otváram ti dvere
cítim ako myšlienky pulzujú v mojom pere
už netreba nič viac ako viesť ich v správnom smere

svoju báseň už držím pevne v rukách
vždy je písaná v radosti, nikdy nie v mukách
lebo cítim že na papier dávam kúsok zo samého seba
moje srdce, pero a papier je všetko čo mi treba
aby ten kúsok zo mňa navštívil aj teba
a ja si myslím, cítim a viem že to nebola chyba

že som ťa zobral vo veršoch na výlet
zostáva mi len dúfať že si pochopil mojich myšlienok sled
ak áno, tak ti patrí moja gratulácia
a hoci v týchto veršoch nie je opísaná celá generácia
dal som do nich viac ako sa dalo
aj keď telo možno nechcelo
pero a srdce znovu vyhralo

Daniel Halaj

Daniel Halaj

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som amatérsky autor poézie. Tvrdý realista v reálnom živote no o to viac fantázie venujem svojej tvorbe. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu